hlavicka.jpg, 67kB

LÉČEBNÉ CENTRUM MUDr. ONDRUŠOVÉ [HLUČÍN]

Dotazy a odpovědi

Chci se zeptat, jestli se musím objednat k paní doktorce, pokud potřebuji napsat jen doporučení k neurologovi nebo stačí, kdybych si je jen vyzvedla. Děkuji za odpověď.

Pokud vám má praktický lékař napsat doporučení ke specialistovi, musí znát vaše potíže, proto by bylo vhodné se objednat na vyšetření.

Máte smlouvu se všemi zdravotními pojišťovnami?

Ano, naše léčebné centrum má smlouvu se všemi zdravotními pojišťovnami.

Jak často se chodí na preventivní prohlídku?

Preventivní prohlídka u praktického lékaře je ze zákona co 2 roky a je bezplatná. Naše léčebné centrum zasílá svým registrovaným klientům pravidelně pozvánky. Pokud se nechcete registrovat nebo chcete prohlídku častěji, můžete si ji snadno objednat on-line na našich webových stránkách, kde si v sekci programy nadstandardní péče můžete vybrat stupeň jejího rozsahu.

Dáváte pacientům test na krvácení ve stolici, kdy mám na něj nárok?

Nárok na test na okultní krvácení je od 50 let života a bývá součástí pravidelné bezplatné preventivní prohlídky. Na základě rozhodnutí praktického lékaře může být toto vyšetření okultního neboli skrytého krvácení nahrazeno kolonoskopickým vyšetřením, které je až desetkrát přesnější, proto většina našich klientů, kteří jsou v indikované skupině již kolonoskopické vyšetření podstoupila.

Když jsem nemocná, musím se objednávat?

Naše léčebné centrum si váží času svých klientů a každému objednanému vyhradí čas potřebný pro důvod jeho návštěvy u lékaře. Klienti se mohou objednávat on-line, telefonicky nebo i osobně. Pokud klient není bezprostředně ohrožen na životě nemá přednost před objednaným klientem. Proto pokud nechcete čekat na lékaře až po ošetření objednaných klientů, vždy se objednejte byť jen s minimálním předstihem.

Jak mám zjistit, kdy se mám nechat přeočkovat proti tetanu?

Datum posledního očkování proti tetanu, by mělo být uvedeno v kartě u registrujícího praktického lékaře, pokud jí má k dispozici. Očkování proti tetanu je v intervalu 10-15 let od posledního očkování, sleduje se v rámci preventivních prohlídek.

Jak je možné, že moje známá za totožné očkování u jiného lékaře neplatila a já u vás ano?

Naše zdravotnické zařízení se maximálně soustředí na péči o své klienty, při stanovování nejlepšího léčebného postupu klademe důraz na zdraví klienta, ne prospěch farmaceutických společností, stejně tak dodržujeme zákonné předpisy, normy a řídíme se platnými předpisy o distribuci léků, proto benefity v podobě podezřele levného nebo dokonce bezplatného očkování poskytovat nemůžeme a nechceme.

Platí se u vás za vystavení receptu?

Vystavení a vydání receptu je v našem léčebném centru bezplatné. Neplatí se ani za recept vystavený při vyšetření u lékaře, klient hradí pouze zákonný regulační poplatek za vyšetření. Zcela zdarma si také můžete recept předem objednat on-line, telefonem nebo osobně. Zdarma je také zaslání e-receptu na váš e-mail.
Zpoplatněno je pouze zasílání receptu českou poštou a přednostní vydání opakovaných receptů bez objednání.

U mého současného registrujícího lékaře se také střídá více doktorů, ale ne všichni jsou praktickými lékaři, jak je to u vás?

V našem léčebném centru o registrované klienty pečují pouze lékaři se specializovanou způsobilostí v oboru praktické lékařství pro dospělé (tzv. atestací), prokazující potřebné znalosti a zkušenosti pro výkon povolání praktického lékaře pro dospělé.

Chtěla bych se u vás zaregistrovat, ale dověděla jsem se, že se u vás za ošetření platí, na vašich materiálech se píše že ne, co je pravda?

Standardní zdravotní péče je v našem léčebném centru plně hrazena z veřejného zdravotního pojištění, tedy klient nemá a také nic neplatí. Zpoplatněny jsou pouze nadstandardní výkony a výkony nehrazené z veřejného zdravotního pojištění (např. estetická medicína, očkování, vyšetření pro různá potvrzení atd.). Ceník placených služeb je vždy v souladu s vyhláškou dostupný v čekárně našeho léčebného centra.

Přijímáte ještě nové klienty, jak se mohu stát vašim klientem?

Ano, stále přijímáme nové klienty. Klienti čerpající péči hrazenou z veřejného zdravotního pojištění se mohou jednoduše zaregistrovat vyplněním on-line formuláře na našich webových stránkách nebo osobně v našem léčebném centru. Samoplátci se registrovat nemusí.

Dočetl jsem se že se u Vás za předoperační vyšetření platí, není to nezákonné?

Veškerá předoperační vyšetření vztahující se ke zdravotnímu stavu pacienta jsou hrazená z veřejného zdravotního pojištění. Pokud se ale jedná o operaci na žádost klienta (např. plastickou), kterou nehradí zdravotní pojišťovna, tak klient hradí i předoperační vyšetření a s tím související zdravotní výkony (odběry apod.). Naše léčebné centrum dbá na dodržování platných zákonů a předpisů, a proto nepodporuje zneužívání zdravotní péče.

Při poslední návštěvě, kdy jsem se chtěla jenom objednat, jsem se k sestřičce nedostala hned a musela jsem čekat, je to u vás normální?

Paní magistra, stejně jako všechny ostatní zdravotní sestry, musí dodržovat dané předpisy, mezi které patří i ochrana osobních údajů, proto se nemůže najednou věnovat více klientům. I když se jedná pouze o objednání nebo vyzvednutí potvrzení, přednost má vždy již ošetřovaný klient. Snažíme se maximálně ušetřit čas našich klientů, proto kromě osobní komunikace umožňujeme využít také telefonickou a on-line komunikaci. Děkujeme za pochopení.

Vytištěno z webových stránek [http://ordinace-hlucin.cz] dne 13. 12. 2018 (20:40)
© Homo Sapiens s.r.o., 2005 - 2018       Realizace: JUVOSOFT.cz, 2012       Návštěvy: Přístupy dnes/celkem (počítáno od 1. 6. 2012)